Popularni “Jaro” u novom ruhu

Vafli „Jaro“ bosanskohercegovačke prehrambene industrije Klas d.d. Sarajevo odnedavno se na tržište plasiraju u novoj, redizajniranoj ambalaži. Osim okusa na koji su vjerni potrošači Klasovog vafla već navikli classic, kafa, lješnjak, capuccino i kokos, uskoro će na tržište biti distribuiran i „Jaro“ karamela.

“Reakcije sa tržišta su izvrsne, i ovim osvježenjem Klasove kategorije vafla ljubitelji popularnog „Jare“ prijatno su iznenađeni. Riječ je o dopadljivom dizajnu ambalaže, odličnom kvalitetu proizvoda uz pristupačnu cijenu. Za naše vjerne potrošače pripremamo još mnogo slatkih iznenađenja sa razvojem  novih okusa u ovoj kategoriji“, izjavila je Azra Zorlak, rukovodilac proizvodnje u pogonu konditoraja Klasa.

Konditorski program Klasa bilježi kontinuirani rast proizvodnje i prodaje. Svoje prve vafle Klas je proizveo davne 1987. godine.

„Proizvodili smo tada tri vafl okusa – lješnjak, kafa i limun, u različitim gramaturama. Brand „Jaro“ na tržište je plasiran 1998. godine, i to u tri okusa classic, kafa i lješnik. Od tada do danas gradimo ovaj brend unaprijeđenjem kvaliteta, razvojem novih okusa i gramatura.Za „Jaru“ se koriste najkvalitetniji vafl listovi i punjenja, bez vještačkih boja i konzervansa“, kazala je Zorlak.

Proizvodnja vafla, kao i svih ostalih Klasovih proizvoda, odvija se u skladu sa međunarodno priznatim standardima upravljanja kvalitetom – ISO i HACCP, a dodatnu vrijednost obezbjeđuje Halal certifikat.