Prepoznatljivi brendovi i vrhunski kvalitet proizvoda

 

Klas d.d. Sarajevo, s tradicijom dugom 115 godina (osnovan 1902.), vodeći je bh. proizvođač u mlinsko-pekarskoj djelatnosti, te među vodećim proizvođačima tjestenine, slastičarskih i konditorskih proizvoda u BiH i regionu. Godišnje Klas proizvodi oko 80.000 tona hrane, a upošljava 960 radnika.

Osnovni cilj strategije i politike kvaliteta Klasa jeste proizvodnja kvalitetne, higijenski ispravne i sigurne hrane. Taj cilj Klas ostvaruje dosljednom primjenom standarda ISO 9001, ISO 14001 i HALAL,  te ispunjenjem zahtjeva HACCP normi koje su podržali svjetski autoriteti kao što su FAO (Organizacija Ujedinjenih nacija za hranu i poljoprivredu) i WHO (Svjetska zdravstvena organizacija).

Svaki segment proizvodnog procesa, počev od nabave sirovina i repromaterijala, preko njihovog skladištenja, do proizvodnje i isporuke gotovih proizvoda, savjesno prate vrhunski tehnolozi i radnici s dugogodišnjim iskustvom. Klas godišnje u sigurnost, zdravstvenu ispravnost hrane i kontrolu kvaliteta uloži oko pola miliona KM.

Savremen i automatiziran proces proizvodnje, tradicija, neprocjenjivo iskustvo, široki asortiman proizvoda i njihov vrhunski kvalitet, te povjerenje i zadovoljstvo potrošača, formula su uspjeha ove kompanije kako na domaćem tržištu tako i van granica BiH.

 

Misija

 

Klas d.d. Sarajevo vodeća je bh. kompanija koja:

–  razvija, proizvodi i prodaje hranu baziranu na žitaricama (brašno, hljeb, peciva, tjesteninu, konditorske proizvode…)
–  raspolaže svojim mlinovima, pekarama, prodavnicama i prodajnim centrima u kojima u ukupnoj ponudi dominiraju domaći proizvodi
–  nudi svoje proizvode na tržištu krajnjih potrošača, industrijskih potrošača i drugih pekara, kroz vlastiti kanal maloprodaje i veleprodaje.

– izvozi svoje proizvode na tržišta regiona, EU, SAD i zemalja Bliskog istoka

 

Klas nastupa kao vodeća kompanija, sposobna da na najbolji način zadovolji potrebe klijenata i potrošača na području Bosne i Hercegovine, te svojim proizvodima i uslugama bude prepoznatljiva u zemljama regiona i šire.

 

Vizija

 

Klas će u narednom periodu težište svojih aktivnosti usmjeriti na:

– kontinuirano istraživanje i zadovoljavanje potreba tržišta,
– unaprijeđenje i njegovanje dugoročnih odnosa sa kupcima,
– osvajanje novih kupaca i tržišta
– rast i razvoj
– unaprijeđenje kvaliteta svojih proizvoda i usluga
– jačanje funkcije upravljanja ljudskim resursima