Intervju: FENA, dir. Rusmir Hrvić, Klas d.d. Sarajevo

intervju_rusmir-Dakle, vidimo da ova uspješna kompanija izvozi “bosanski lokum”, pite, brašno, somune, malinu,šumsko voće,  pa da nam direktor Hrvić kaže nešto o rezultatima poslovanja od kako je AS Group većinski vlasnik ove kompanije, kao i koja su to sve izvozna tržišta zastupljena.

Klas d.d. Sarajevo je postala članica grupacije AS od februara 2014. godine. Od tada je izvoz porastao za 40% za period u odnosu na 2013. prethodne godine. Klas trenutno izvozi u 22 zemlje svijeta, a zemlje u koje Klas plasira svoje proizvode u najvećem obimu su zemlje EU, Danska, Švedska, Hrvatska, Slovenija, zatim SAD, Crna Gora, Srbija, itd. Nova tržišta koja je Klas otvorio u ovoj godini su Turska, Bugarska,Slovenija, Francuska. Izvjesno je da ćemo početkom iduće godine otvariti tržišta Slovačke, Rumunije i Makedonije. Proizvodi koje Klas plasira u najvećem obimu na ino tržišta su Klasovo brašno, Zlatni puder, Sarajevski somun, Klasova jufka, Bosanski lokum, Klasove pite, tjestenine, zatim maline, i drugo jagodičasto voće, a odnedavno i gljive.

– Također, molio bih vas da nam kažete najnovije informacije o poslovanju Klasa u Srebrenici, kao i o broju prodajnih objakata Klasa ukupno.

Zadovoljni smo radom Klasovog pogona u Srebrenici. Teče sve po planu i već radimo na povećanju kapaciteta, što će ujedno značiti i otvaranje novih radnih mjesta u tom gradu. Radi se o instaliranju dodatnih sušara za tjesteninu. Trenutno imamo 50 maloprodajnih objekata, i namjeravamo u prvoj fazi razvoja naše maloprodaje u okviru projekta radnog naziva BH. BAZAR, ovaj broj uvećati za još toliko.

– Kakvi su planovi za narednu godinu i da li sada  ima problema općenito u izvozu i poslovanju Klasa.

 

U idućoj godini nastojat ćemo ostvariti dodatni porast obima i proizvodnje koji sada imamo, za dodatnih 20 posto. Radit ćemo puno toga na inovacijama, marketingu, i unprijeđenju ljudskih resursa u kompaniji. Klas je jedan od naših najboljih brandova ikada. Snagu branda osjetili smo već ove godine kada smo za kratko vrijeme uspjeli vratiti naše proizvode na prodajne police. Isto tako, smatramo da je akvizicijom Klasa, sa znanjem, brandovima i kapacitetima koje imamo u AS GROUP, stvorena bitna pretpostavka za razvoj cijele bosanskohercegovačke prehrambene industrije, od primarne poljoprivredne proizvodnje do pozicioniranja snažnih brandova na polici. Već ranije smo najavili da smo spremni sve naše potrebe za kvalitetnim žitaricama, voćem i povrćem za iduću godinu, a naš procjene su da se radi o vrijednosti od oko 40 miliona, zadovoljiti najprije kod domaćih dobavljača.